Veel gestelde vragen

Home > Veel gestelde vragen > levering / afhaling

top

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling thuis?

Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 16uur naar een adres in België worden uiterlijk 1 werkdag, na ontvangst van je betaling, thuis geleverd. Bestellingen geplaatst in het weekend worden dinsdag geleverd. 
Bestellingen voor Nederland worden binnen de 3-4 werkdagen na ontvangst van je betaling, thuis geleverd.

Deze levertermijnen gelden niet voor producten die op speciale bestelling zijn.

Bij online betalingen met Bancontact, Visa/Mastercard of iDEAL kunnen we onmiddellijk uw pakje klaarmaken, bij betalingen met overschrijving moet je twee werkdagen rekenen alvorens het geld is overgeschreven.


top

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Ja, tijdens het online bestellen duid je aan dat je je aankopen zelf zult afhalen in de fysieke winkel. Online bestellingen die in de fysieke winkel afgehaald worden, moeten eerst online of met een overschrijving betaald zijn. Als je online betaald hebt kan afhalen al vanaf de volgende werkdag, tijdens de openingsuren van de winkel, in Brugge. Als je met een overschrijving betaald hebt, moet je toch 3 werkdagen rekenen alvorens de goederen betaald zijn, je krijgt dan een mail dat de goederen voor je klaar liggen. Kijk alvorens het afhalen op de website naar de openingsuren en of eventuele uitzonderlijke sluitingsdagen.

Niet betaalde goederen blijven één week voor je gereserveerd.


Breng bij afhaling uw ordernummer mee.


top

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben bij levering?

Als je weet dat je niet thuis zult zijn op de dag van de levering dan kan je bij je bestelling het adres van je buren of van je werk invullen. Gaf je toch je eigen adres in, maar ben je om de een of andere reden niet thuis? Dan stopt de postbode een kaartje in je brievenbus en volg je de instructies van op het kaartje.


top

De bestelling moet geleverd worden bij vrienden of familie.

Als je tijdens het bestellen reeds klant bent dan staat standaard jouw leveringsadres aangegeven. Je kan bij het overzicht van je gegevens het leveringsadres aanpassen naar het adres van je vrienden of familie.

Je kan zelfs een persoonlijke boodschap schrijven die we bij je bestelling voegen. Wil je het verpakt hebben als een leuk kadootje kun je dit aanduiden tijdens de bestelling, dan wordt het mooi voor u gratis ingepakt.


top

Wat als mijn bestelling beschadigd is bij levering?

We raden je aan om steeds bij de levering het pakket te controleren. Bij duidelijke schade aan het pakket, kan je deze zending niet accepteren, gelieve de schade te laten registreren en terug meegeven met de bezorger. Als de inhoud beschadigd is, er ontbreekt een artikel of er zit een foutief artikel bij, neem dan binnen de 24uur contact met ons op. Na overleg kan je het pakje terugsturen en doen we het nodige om het product te vervangen.


top

Wanneer spreken we van overmacht

Lunabloom is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens de klant indien zij daartoe gehinderd is door overmacht. Onder overmacht wordt in ieder geval verstaan ernstige bedrijfsstoringen bij Lunabloom en transportproblemen bij derden.